Procedura zamówienia

Procedura postępowania przy zamówieniu jakiejkolwiek usługi w ramach ogólnego sprzątania grobów:

  1. Prosimy o przesłanie następujących danych na adres e-mail kontakt@grobyslask.pl lub w formularzu kontaktowym:
    • dane dotyczące zmarłego lub zmarłych (imię i nazwisko, data urodzenia, data śmierci);
    • dane dotyczące miejsca pochówku (miejscowość, cmentarz, kwatera, inne ważne informacje jak odszukać dany grób);
    • dane dotyczące usługi (rodzaj, częstotliwość, dodatkowe usługi).
  2. Odsyłamy do Państwa potwierdzenie zgłoszenia wraz z dokładną wyceną usługi.
  3. Dokonują Państwo wpłaty zaliczki lub innych indywidualnie określonych działań.
  4. Po zatwierdzeniu wpłaty realizujemy usługę.
  5. W celu potwierdzenia dokonanego zlecenia wysyłamy dokumentację fotograficzną.
  6. Wpłata pozostałej kwoty rozliczenia usługi.